< فال روزانه شنبه 4 مرداد 93 - جوجو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

فروردین:

امروز فعالیت زیادی نمی طلبد، در نتیجه قادر نیستید که تمام آن چیزی که برایش توانایی دارید را نشان دهید. شاید دوره های کوتاهی را احساس گم شدن کنید، بسیار حساس شوید و در طول روز رویاپردازی کنید. مسئولیت های جدید را در نظر نداشته باشید و اگر درمورد پروژه های خاص چیز جدیدی برای گفتن ندازید آنها را کاملا متوقف کنید.

اردیبهشت:

امروز تمام شرایط لازم برای آرامش و تعادل را دارید. رویاپردازی درمورد آینده را از خود محروم نکنید. تصورات و افکار مرتبط با آن تاثیر مثبتی روی شما دارند. هر چه پیش بینی آینده لذت بخش تر باشد، برایتان ساده تر هم خواهد بود که با کارها کنار بیایید.

خرداد:

انعطاف روانی و بدنی که طبیعت به شما داده است امروز تبدیل می شوند به مزیت انکارناپذیر شما. این به شما کمک می کند که به سادگی با هر شرایطی سازگار شوید، اصلا هم مهم نیست که چقدر پیچیده یا گیج کننده باشد.

تیر:

امروز روز آرزوهای بزرگی است که پایه و اساس منطقی داشته باشند. باید به رویاهایتان ایمان داشته باشید تا هرچند دیر ولی به وقوع بپیونند. امروز تمام درها برایتان باز هستند و حس ششم قویتان کمک می کند که بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مرداد:

امروز بریز و بپاش نکنید. خیلی پرحرف هم نباشید. بهتر است با سکوت و مرموز بودنتان دیگران را به خود جذب کنید. حالت روانی شما خیلی مهم تر از وضعیت ظاهری و موفقیتتان است.

شهریور:

تلاش شما برای پیش بینی کارهای یک نفر با استفاده از فرمول بندی امروز جواب نمی دهد. ممکن است در تمام مدت روز در ارتباط شما با دیگران رمزو راز، اشاره و کنایه هایی وجود داشته باشد. ممکن است هرگز درک کاملی از آنچه مردم درباره تان فکر می کنند پیدا نکنید.

مهر:

از امروز نباید انتظارات زیادی داشته باشید. هر چه آرزوها و امیدهایتان نجیبانه تر باشند، در نهایت بیشتر راضی می شوید. باید تمام کارهایتان را بر پایه ی سلامتی انجام دهید. اگر وضعیت بدنی یا ذهنیتان خیلی خوب نیست، هر گونه فعالیت پر استرسی را رها کنید.

آبان:

اموز برای کارهای تفریحی خوب است. اگر هیچ کار ضروری ندارید، باید روزی را تعطیل کنید و احساس آزادی داشته باشید. تنها آنهایی که واقعا کاری که انجام می دهند را دوست دارند، قادر خواهند بود که بدون متوجه گذر زمان بودن کار کنند.

آذر:

شخصیت با انرژی شما به یک تغییر، افق های جدید و ماجراهای هیجان انگیز نیاز دارد. بااین حال، روحیه ی شما ممکن است به چیزهای کاملا متفاوتی نیاز داشته باشد. شاید دوست داشته باشید که تنها در خانه با محیطی امن و آرام باشید.

دی:

امروز همه چیز از قبل توسط چارچوب ذهنی مناسبتان تعیین می شود. هرچه بهتر بتوانید خلق و خوی دیگران را احساس کنید، در تعامل با دیگران هم موفق تر می شوید. امروز هم ارتباطات شخصی و هم کیفیت کارتان به این بستگی خواهد داشت.

بهمن:

امروز نمی تواند برای تغییرات تحولی ناگهانی مناسب باشد. هرچه شرایط قابل پیش بینی تر و ثابت تر باشد، برایتان هم ساده تر خواهد بود که علاقه های مختلف خود را راضی کنید. خلق و خوی شما امروز به همین بستگی دارد. اگر در گرفتن چیزی که می خواستید شکست خوردید ممکن است احساس بی نظمی و بی تعادلی کنید.

اسفند:

شما قادر خواهید بود که هر اتفاقی را قبل از رخ دادن پیش بینی کنید. این احتمال هست که بسیاری از سناریوها از ابتدا توسط خودتان برنامه ریزی شده باشند. الان هم با لذت دارید به آرزوهایی نگاه می کنید که همه را محقق کرده اید. روز خارق العاده ای برای افراد خوبیمارانگار دارای عزت نفس پایین است تا احساس آرامش، طبیعی بودن و تعادل کنند.




تاریخ : شنبه 93/5/4 | 3:49 عصر | نویسنده : جوجو | نظر

  • پرشین بلاگ | ایران بلاگ | ویندوز سون